woensdag 27 februari 2008

Samenwonen...

Ondertussen wonen we alweer bijna 5 dagen samen. Wat gaat de tijd toch snel ;)
Het is allemaal erg wennen, het heeft zijn voor- en nadelen. Ik heb vakantie maar omdat alles nog niet zijn routine heeft heb ik het heel erg druk en ben ik de hele dag bezig.
Zo was ik gisteren bijvoorbeeld om 4 uur begonnen met koken en konden we om kwart voor 6 eten. Ook dat is dus wennen:D
De digitale televisie begaf het ook gisteren.. Erg leuk, daar gaan alle extra zenders:(
Maar we genieten wel!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Televisie kijken is natuurlijk wel het belangrijkste hè?! :P ;)

Misschien kunnen jullie ook baby - peuter - schoolkind - puber lenen en camera's ophangen. Dan kunnen jullie Baby te huur naspelen :')

Veel geluk! (en hopen dat de digitale televisie snel gefixt wordt!)

Bianca zei

Dat ken ik helemaal niet, baby te huur?:P Mis ik iets?

Ik hoop het ook, maar dat zal wel volgende week worden!

Anoniem zei

Ja, dat is een leuk programma! Het is elke zondagavond bij BNN. Op Nederland 3 dus en dat kun je nog wel ontvangen :P

Er zijn 4 setjes die oefenen met samenwonen ergens in een straat in Rotterdam. Ze moeten alles zelf doen; werken, koken, wassen, schoonmaken etc. en daarbij komt nog dat ze steeds 3 dagen vader-en-moedertje moeten spelen. In het begin kwam er dus een baby, daarna kleuters, vorige week schoolkinderen en deze zondag krijgt elk setje een stel pubers. Echt leuk om terug te kijken op uitzending gemist wanneer je schoonmaakontwijkend gedrag wilt vertonen ;) En natuurlijk leuk om met je lover te kijken op de bank, aanstaande zondag ;)

Bianca zei

Oeh het klinkt wel erg leuk! Had wel wat voor ons geweest om van tevoren even te kunnen oefenen ;) Maar pubers wil ik echt nog niet hoor..