zaterdag 13 oktober 2007

Vakantie!


Eindelijk! Twee weken lang geen gillende, schreeuwende, krijsende, zeurende en huilende kinderen meer.. Wat een oase van rust.

Maar toch is twee weken wel erg lang! Natuurlijk is het lekker om vrij te zijn, maar het zijn niet alleen maar gillende, schreeuwende, krijsende, zeurende en huilende kinderen. Het zijn ook grappige, lieve, leuke, schattige en gezellige kinderen. Je kunt zoveel leuke en gezellige dingen met ze doen, de dagen vliegen om. Maar de vakantie zal ook wel omvliegen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Heey Bianca !
Ik zat net je blog aan het lezen, wat leuk dat je nu een juf bent !! Welke school is het?
Ik ben nu in Budapest (Hongarije) om Business te studeren, het is hier echt gezellig :-)
Ik wens je een heel rustig en gezellige vakantie ;-) (Sorrie voor mijn nederlandse foutjes...)
Doei !

Anoniem zei

2 weken herfstvakantie? Dat doe je goed!

Bianca zei

Ja, maar ik doe wel de 2e week studiedag en 2 dagen kanjertraining. Alleen mijn kindjes zijn vrij;)

Hey dominique wat leuk dat je een berichtje achterlaat! Ik zit bij kleuters op een basisschool. Zit je helemaal in Hongarije? Voor hoelang? En wat doe je er precies, loop je ook stage?