dinsdag 24 juni 2008

Lang, lang geleden...

Besloot een meisje van 20 jaar uit de Zilk, genaamd Bianca, een blog te beginnen. Tenslotte moet je tegenwoordig wel meegaan met de maatschappij. En aangezien we tegenwoordig in een maatschappij leven waar ieder elkaars belevenissen kan lezen op blogs, via de krabbels van hyves en via fora, in plaats van elkaar op te bellen, besloot ik mijn medemens ook maar op deze manier op de hoogte te gaan houden.

Is dit gelukt? Nee.

19 maart was mijn laatste blog. Maar ik hoop dat ik geëxcuseerd wordt: scriptie, afstuderen, laatste weken van mijn stage, sollicitatiegesprekken, overige werkstukken.. Druk, druk, druk! Maar ik ben geslaagd!!!

De drukte is nu afgelopen, vanaf vrijdag! Na vrijdag kan ik genieten van een welverdiende vakantie. Ook ben ik nu druk bezig met solliciteren, waarvan ik jullie nu wel op de hoogte zal stellen.
Morgen krijg ik de uitslag van een gesprek op een ZMLK-school in Haarlem , en morgenmiddag heb ik een gesprek op de Leerwinkel in Hillegom. Ik houd jullie op de hoogte! Zei ze vol goede moed..

Geen opmerkingen: