zaterdag 17 november 2007

Sinterklaas


Ja hoor, het is weer zover! Vandaag komt Sinterklaas aan in Kampen. Vandaag komt Sinterklaas aan in Hillegom, Noordwijkerhout en nog vele andere plaatsen. Hoe doet die man dat toch, op allerlei plaatsen tegelijk zijn?

Ook de kinderen weten (helaas) dat Sinterklaas weer in het land is. Dat is in de klas goed te merken.. Ook fijn zijn de verschillende verhalen op televisie. Het Sinterklaasjournaal op Nederland 3, de Club van Sinterklaas op Jetix en nog een ander programma op Nickelodeon. Dit zorgt voor de grootste ruzies tussen mijn kleuters! 'Sinterklaas gaat terug naar Spanje!' 'Niet waar, er is een speelgoeddief... ' Allerlei verschillende verhalen doen de ronde.

Volgens mij staat me nog een hoop te wachten komende weken.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

En het ergste is dan nog wel de pepernoten, banketstaven en chocoladeletters sinds september en de kerstspullen sinds oktober in de winkelschappen liggen. En dat terwijl we dan net van de paaseieren af zijn...

Bianca zei

ja, de paaseieren liggen nu al bijna weer klaar voor verzending;)

Anoniem zei

Ik houd van de echte sinterklaas :)

Bianca zei

Ik ook! Vorig jaar was ik bij de echte intocht :)