woensdag 26 september 2007

Over 6 maanden...

Ga ik in compleet harnas naar de tandarts of speel ik in ieder geval met de gedachte. Een angst voor de tandarts heb ik nog nooit gehad, maar vandaag ben ik naar mijn 'nieuwe' tandarts geweest en die heeft toch een lichte angst gecreeërd. Ik was niet tevreden over mijn eigen tandarts, maar bij deze vergeleken was het een engel! Ik zal er even niet bij vermelden dat mijn vorige tandarts veel tanden heeft verknoeid met zijn engelachtige gedrag.


Volgens anderen zou dit een hele lieve tandarts zijn en je hoeft er ook nooit lang te wachten, waar ik me bij mijn vorige tandarts het meest aan ergerde.

35 minuten na het tijdstip van mijn afspraak was ik binnen, en toen ik weer buiten stond had ik geen plekje meer in mijn mond wat níet bloedde.

Desondanks ben ik erg tevreden met mijn schone mond.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Och tandartsen het blijven rare mensen :D
Ik had er een een heeeeeeeleeee hoop jaartjes terug die niet zo lief was en daardor was ik ook niet al te blij meer met dat soort mensen...
maar degene die ik nu heb is een fijne man met veel begrip en dat gaat goed dus ik ga fluitend naar die man toe nu.

Bianca zei

Die wil ik ook!! Maar die woont vast te ver weg.. Ik had een hele lieve orthodontist.

Je bent nog de enige die reageert tot nu toe;P

Anoniem zei

Ik heb in mei 2 verstandskiezen laten trekken. Ik was doodbang en ze hebben me eerst een half uur gerust moeten stellen omdat ik vréselijk bang was. Zegt de chirurg doodleuk: "Die rechtsondering ligt rot hoor, als je daar niet op tijd bij bent, dan moet de kies ernaast er ook uit."

a. de napijn was vreselijk
b. ik ben bang dat ik te laat ben
c. denk je nou echt dat ik nog durf?!

Brrrrr

Bianca zei

neeee gewoon niet meer gaan, en straks een extra glas water naast je bed zetten!;)

Anoniem zei

en maar "doorbijten" :P
geld ook voor blogs trouwens ;)
gewoon volhouden komen er vanzelf reacties bij :D